Τετάρτη 27 Δεκεμβρίου 2017

Holly Days Planner από τη Μαρία Μπόκαρη

HO HO HO!!!

Χρόνια πολλά σε όλες και όλους! Ελπίζω να περάσατε υπέροχα Χριστούγεννα, γεμάτα ζεστασιά κι αγάπη!

Οι γιορτές δεν έχουν τελειώσει...οδεύουμε ολοταχώς προς τη Νέα Χρονιά!

Για να δούμε όμως, χρυσοχέρες μου, από οργάνωση πως τα πάμε? Αυτές τις μέρες, που όλες τρέχουμε για ψώνια, μαγειρέματα, συγυρίσματα, επισκέψεις, μας βγαίνει καλά το πρόγραμμα ή έρχονται και στιγμές που πελαγώνουμε?

Σήμερα  φιλοξενούμε την αγαπημένη μας Planner Guru Μαρία Μπόκαρη, η οποία έφτιαξε ένα εξαιρετικό εορταστικό planner, και μοιράζεται μαζί μας τα "μυστικά" της για καλύτερη οργάνωση των δραστηριοτήτων μας.


Μαρία

Έτοιμες για τις γιορτές και όοολα όσα έχετε να κάνετε? Εγω πάντως τρέχω και ολη την ώρα γράφω μην ξεχάσω όσα πρέπει να πάρω, να αγοράσω, να προετοιμάσω…
Φέτος, ήθελα να φτιάξω πολύ γιορτινό το μήνα μου στο Carpe Diem μου οπότε και εκτύπωσα free printables απο Cocoa Daisy και Simple Stories.
Ας εξηγήσω όμως τί κάνω εγώ και τί με εξυπηρετεί.


Έχω ανοιχτό το planner πάνω σε βάση για laptop, στην τρέχουσα εβδομάδα!
Στην αριστερή σελίδα, φτιάχνω μια συγκεντρωτική λίστα με όσα πρέπει να κάνω μέσα στην εβδομάδα.


Στη δεξιά σελίδα, έχω την εβδομάδα χωρισμένη ανά ημέρα. Σε κάθε μέρα γράφω τις δραστηριότητες που πρέπει να γίνουν, σύμφωνα με τη λίστα μου.


Δοκιμάστε το και θα δείτε ότι ακόμη κι αν δεν προλάβετε να υλοποιήσετε όλες τις δραστηριότητες, σιγά σιγά θα οργανώνεστε όλο και καλύτερα.



Με τον καιρό θα βρείτε ποιο στυλ σας εξυπηρετεί καλύτερα και θα διαμορφώνετε τις σελίδες ανάλογα με τις ανάγκες σας. Για παράδειγμα στο δικό μου planner, στην κάτω γωνία της  δεξιάς σελίδας έβαλα μόνιμα 2 βασικές εργασίες που θέλω να μην ξεχνάω να κάνω. Να κάνω ξεκαθάρισμα στις φωτογραφίες που έχω βγάλει όλη την εβδομάδα και να φτιάχνω project life σελίδα.


 Έκοψα τα free printables κι έκανα τις τρύπες με τη βοήθεια του καταπληκτικού We R Memory Keepers Planner Punch Board.


Αγαπημένη μας Μαρία, σ'ευχαριστούμε πολύ για τις ιδέες και τις συμβουλές σου. Ευχόμαστε να έχεις μια Καλή Χρονιά με Υγεία κι Ευτυχία για σένα και την οικογένειά σου!

Να ευχηθώ και σε όλες εσάς αγαπημένες μου, 
το 2018 να είναι όμορφο και δημιουργικό. 
Με Υγεία, Αγάπη και Γαλήνη που όλοι τόσο πολύ έχουμε ανάγκη!

Πολλά φιλιά 

1 σχόλιο :