Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2016

Απλή παλαίωση ξύλου by Tatiana

Γεια σας..
Είμαι η Τατιάνα και σήμερα θα σας δείξω πως μετατρέπω δύο κομμάτια παλετόξυλα σε ένα όμορφο διακοσμητικό..


    Τα υλικά που θα χρησιμοποιήσω είναι τα εξής :


δύο κομμάτια ξύλα από παλέτα
δύο στένσιλ - ένα με γράμματα (επειδή αγαπώ τα quotes) και ένα με μοτίβο (εγώ διάλεξα ένα δέντρο χωρίς φύλλα επειδή μου θυμίζει φθινόπωρο)
ένα σφουγγαράκι για τα στένσιλ
πινέλα 
γυαλόχαρτο
βαζελίνη (απλή για την παλαίωση)



- Ξεκινάω βάφοντας τα ξύλα με το πρώτο χρώμα - στην συγκεκριμένη τεχνική της παλαίωσης το πιο σκούρο χρώμα μπαίνει πρώτο και από πάνω τα πιο ανοιχτά.. - το χρώμα μπαίνει διάσπαρτα πάνω στο ξύλο χωρίς να βάφω όλη την επιφάνειά του.. στην συνέχεια και αφού στεγνώσει το χρώμα βάζω βαζελίνη σε επιλεγμένα σημεία..


- Συνεχίζω προσθέτοντας το επόμενο χρώμα, το οποίο θα βάψω επίσης με διάσπαρτες κινήσεις και πάλι σε όχι ολόκληρη την επιφάνεια του ξύλου.


- Όταν στεγνώσει και το επόμενο χρώμα, το τρίβω στα σημεία που έχω βάλει την βαζελίνη. Στα σημεία αυτά το χρώμα θα ξυστεί πιο εύκολα και θα εμφανιστεί από κάτω το προηγούμενο χρώμα (στην συγκεκριμένη περίπτωση θα εμφανιστεί το πράσινο)


- Επαναλαμβάνω την ίδια διαδικασία και για το τρίτο χρώμα.. βάζοντας πάλι βαζελίνη σε επιλεγμένα σημεία και προσθέτοντας και το τελευταίο χρώμα, που στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι ένα ανοιχτό κίτρινο.


- Αφού έχω τελειώσει με τα βαψίματα, και αφού έχουν στεγνώσει και ξυστεί όλα με το γυαλόχαρτο, ξεκινώ να εφαρμόζω το μοτίβο του στένσιλ, με την βοήθεια ενός μικρού σφουγγαριού.


- Το αποτέλεσμα δείχνει έτσι.


- Συνεχίζω με το στένσιλ γραμμάτων και αφού γράψω το αγαπημένο μου quote, το τονίζω με ένα μολύβι άσπρου κάρβουνου, και τέλος "ψεκάζω" όλη την επιφάνεια με την βοήθεια ενός πινέλου και λευκού χρώματος για λίγο περισσότερο "εφέ" ..

-

-    - Έτοιμο ! 
      
7      

2 σχόλια :